čo vám trovi ponúka?
Množstvo funkcií, ktoré si obľúbite
Trovi ponúka množstvo základných a pokročilých funkcií. Ponúknu vám všetko, čo očakávate od fakturačného riešenia a aplikácie na evidenciu a vykazovanie vašich projektov v tej najjednoduchšej forme. Pokročilé funkcie z oblasti účtovníctva, miezd, personalistiky, práva a daňového poradenstva vám pomôžu posunúť vaše podnikanie na vyššiu úroveň.
Register firiem
Pri zakladaní nového kontaktu vám postačí názov alebo IČO. Trovi doplní ostatné informácie z registra firiem automaticky.
Personalizácia dokumentov
Dokumenty si v Trovi môžete vytvárať v rôznych dizajnových podobách a jednoducho ich personalizovať so svojim logom, pečiatkou alebo podpisom.
Servis pre rast vášho podnikania
Právny servis, účtovníctvo, daňové poradenstvo a vymáhanie pohľadávok, to všetko môžete využívať s Trovi.
Náklady
Jednoducho sledujte všetky náklady, ktoré ovplyvňujú vaše podnikanie.
Objednávky a cenové ponuky
Vytvárajte a evidujte si profesionálne cenové ponuky a objednávky pre svojich klientov.
Projekty a vykazovanie hodín
Pomocou trackeru viete sledovať odpracované hodiny na projektoch a úlohách, z ktorých potom jednoducho vystavíte faktúru na 2 kliknutia.