Po prihlásení do Trovi nájdete Open Banking na spodu ľavého menu. Tu nájdete všetky základné informácie o službe, s ktorými Vám odporúčame oboznámiť sa. Poplatky za využívanie služby Open Banking sú zo strany banky generované vždy za celý kalendárny mesiac. Z tohto dôvodu je pri aktivácii v ktorýkoľvek dátum účtovaný plný mesačný poplatok. Ak Vám to situácia umožňuje, odporúčame službu aktivovať na začiatku mesiaca, aby ste poplatok čo najlepšie využili. Pred aktiváciou služby je zároveň potrené pridať si platobnú kartu, ktorá bude použitá pre úhradu služby Open Banking. Pridanie karty môžete vykonať v nastaveniach služby alebo prejsť rovno k aktivácii, kde Vás na to Trovi automaticky upozorní a umožní pridanie karty. Po kliknutí na tlačidlo Spustiť službu Open Banking, budete presmerovaný do prostredia banky, kde vykonáte autorizáciu vašich účtov pre Trovi. Je potrebné prihlásiť sa prihlasovacími údajmi do vášho internet/mobile bankingu, vaše bankové prihlasovacie údaje sú spracovávané výlučne na strane banky. Následne budete presmerovaný na obrazovku, kde si budete môcť vybrať ktoré z vašich účtov chcete autorizovať a pridať do Trovi. V prípade, ak si prajete pridať aj účty z iných dostupných bánk, budete presmerovaný do prostredia konkrétnej banky, kde bude potrebné sa overiť prihlasovacími údajmi danej banky. Po zvolení jednotlivých účtov a potvrdení vášho výberu budete presmerovaný naspäť do Trovi, kde budete môcť so svojimi účtami ďalej pracovať. V prípade, ak chcete niektorý z účtov používať aj na automatické párovanie platieb s faktúrami či nákladmi, je potrebné tento účet/IBAN pridať aj do sekcie Bankové účty. Každý účet bude autorizovaný na 90 dní, po uplynutí tejto doby bude potrebné každý účet reautorizovať (reautorizáciu je možné vykonať hromadne). Dĺžka autorizácie 90 dní je stanovená z bezpečnostných dôvodov na základe požiadaviek Tatra banky a Národnej Banky Slovenska.